چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هدف پژوهش حاضر بررسی نقش هوش هیجانی کارکنان و ابعاد آن بر میزان گرایش کارآفرینانه آنها در درون سازمان می باشد. نتایج حاصله حاکی از آن است که بین هوش هیجانی و گرایش کارآفرینانه کارکنان رابطه برقرار است و از میان ابعاد هوش هیجانی، بعد همدلی و خودانگیزی نسبت به سایر ابعاد بیشترین تأثیر را در گرایش کارآفرینانه کارکنان دارد. یافته های این مطالعه نشان داد که خودانگیزی و خودآگاهی بیشترین تأثیر را روی بعد نوآوری از گرایش کارآفرینانه دارد. خودتنظیمی بیشترین تأثیر را روی ریسک پذیری و بعد همدلی بیشترین تأثیر را روی بعد پیشگامی دارد.
کلید واژگان :کارآفرینی سازمانی، هوش هیجانی، گرایش کارآفرینانه، خودآگاهی، خودتنظیمی، خودانگیزی، همدلی، مهارت اجتماعی
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6148172959975600
- سال انتشار : 1394
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : انگلیسی
- محل پذیرش : دومین كنفرانس ملی توسعه علوم مهندسی تنکابن
- برگزار کنندگان : موسسه آموزش عالی آیندگان تنکابن
- تاریخ ثبت : 1395/09/24 19:03:19
- ثبت کننده : آرمان بهاری
- تعداد بازدید : 196
- تعداد فروش : 0