چکیده :

امروزه تعامل اغلب برای توصیف مدیرانی به کار میرود که ایده های تعوری رفتاری و اقتضایی مخصوصا تعوری مسیرـ هدف را مورد استفاده قرار میدهند. .در این مقاله به طور مجزا به دو مدل پرداخته شده: 1)ماتریس تعامل با مدل DISC ,2)مدل تعامل رهبران سازمانی,که بیان میکند چگونه رهبران سازمان میتوانند تعامل سازنده و هدفمند در یک سازمان داشته باشند تا به هدف مورد نطر دسترسی پیدا کنند.همچنین در قسمت پایانی به نحوه ی تعامل بین مدیر و کارکنان اشاره شده که چرا برخی رهبران یا مدیران ,و یا بالعکس کارکنان و یا افراد با رهبران و مدیران به مشکل و تعارض برخورد میکنند.

کلید واژگان :

مدیریت رفتار سازمانی,یادگیری,مدلDISC,رهبری,مدل تعاملی رهبران سازمان



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک