در دنیای در حال تحول امروز جامعه و سازمانی می تواند در مسیر توسعه، حرکت رو به جلو و با شتابی داشته باشد که با ایجاد بسترهای لازم منابع انسانی خود را به دانش و مهارت کارآفرینی مولد تجهیز کند تا آنها با استفاده از توانمندی ارزشمند، سایر منابع جامعه سازمان را به سوی ایجاد ارزش و حصول رشد و توسعه، مدیریت و هدایت کنند. با توجه به نقش واهمیت کارآفرینی و سابقه درخشان کارآفرینی، بسترسازی برای فرهنگ حاکی کارآفرینی و مهمتر از همه تربیت افراد (به ویژه تحصیل کردگان) کارآفرینی سازمانی برای تمامی جوامع به خصوص برای جوامع در حال توسعه مانند ایران از اهمیت و ضرورت حیاتی برخوردار است. هدف این پژوهش بررسی کارآفرینی در کشور ایران می باشد. این مقاله به تعریف و تشریح ویژیگی کارآفرینی، انواع کارآفرینی، فرهنگ کارآفرینی و در نهایت ارایه راهکارهایی برای توسعه کارآفرینی در ایران می پردازد. سایت کنفرانس: http://1.modirconf.cnf.ir/fa/ تاییدشده توسط سیویلیکا: https://www.civilica.com/Calendar-MOCONF01=%DA%A9%D9%86%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%84%DB%8C-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA.html
کلید واژگان :کارآفرینی، توسعه کارآفرینی، کارآفرینی در ایران، توسعه کارآفرینی در ایران
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک