چکیده :

کارآفرینان در انجام فعالیت های تجاری خود نظیر شناخت مشتریان، تبلیغ، فروش، پست و ارسال و ... می توانند از فناوری های جدید ارتباطی استفاده فراون ببرند. استفاده از اینترنت ضمن اینکه بسیاری از هزینه های آنان را کاهش می دهد و امکان معرفی و عرضه فعالیت ها و تولیدات آنان را در ابعاد وسیع میسر می نماید، دارای جاذبه و کارآمدی بالا است. در حال حاضر استفاده از اینترنت در امور تجاری کوچک در کشورهای مختلف رو به افزایش است. در اين مقاله سعي شده ابتدا مقدمه اي از موضوع ارائه شود و سپس تعريف فناوري اطلاعات و ارتباطات ، سازمان الکترونیکی چیست؟، فناوري اطلاعات و ارتباطات و كارآفريني، فناوری اطلاعات به عنوان یک نوآوری، فناوری اطلاعات و نقش آن در اشتغال نيروي انساني، دانشگاه و فناوری اطلاعات، نيروي انساني دانش محور و فناوری اطلاعات و در آخر مقاله به جمع بندي و نتيجه گيري پرداخته شده است.

کلید واژگان :

فناوري، ارتباطات، اطلاعات، کارآفرینی.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک