چکیده :

کسب وکارخانگی یکی از مهمترین بخش هاي کسب وکار می باشند که درسال هاي اخیر مورد توجه و حمایت قرار گرفته است. انعطاف پذیري، کاهش هزینه ها و متنوع بودن انگیزه مضاعفی براي گرایش افراد به سمت این کسب وکارها ایجاد نموده است. سرعت بالاي تغییرات و تحولات در حوزه فن آوري، روند جدیدي را حوزه کسب وکارهاي خانگی و عملکرد آن ها ایجاد کرده است. نتایج فناوري هاي نوین در بعد اقتصادي ظهور پدیده هایی چون کسب وکار الکترونیك، تجارت الکترونیك و غیره است. بکارگیري مناسب و استفاده از ابزار فناوري اطلاعات براي تجزیه و تحلیل داده ها به ایجاد هوشمندي در کسب وکار منجر شده است. در این تحقیق با بررسی ادبیات و پژوهش هاي انجام شده به روش کتابخانه اي و تطبیقی، عوامل موثر در پذیرش کسب و کار الکترونیکی، اهمیت بهره گیري از فن آوري هاي نوین در کسب وکار، آشنایی با فن آوريهاي نوین در حوزه کسب وکارهاي خانگی و برون سپاري برخی از فعالیت هاي داخلی کسب وکار به تأمین کنندگان برنامه هاي کاربردي تحت وب مورد بررسی قرارگرفته است. نگرش مثبت مدیران، عامل اصلی موفقیت در پذیرش کسب وکار الکترونیکی می باشد. لذا از مدل و تئوري هاي مرتبط با پذیرش فناوري هاي نوین و درك بهتر آن توسط مدیران کسب وکارهاي خانگی در این تحقیق استفاده شده است. تاثیر افزایشی پیشرفتهاي فنآوري در کسب وکار الکترونیکی میتواند به عنوان فرصتهایی براي شرکتهاي کوچك تلقی گردند. همچنین کسب وکارهاي خانگی به دلیل انداره کوچکشان جهت دستیابی به مشتریان هدف خود نیاز دارند قبل از ورود به یك بازار جدید با به بکارگیري فناوري هاي نوین به دنبال راهی جهت حفظ مشتریان فعلی خود باشند.

کلید واژگان :

فناوري هاي نوین، کسب و کارخانگی، فناوري اطلاعات



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک