چکیده :

مدیریت ریسک توسعه محصول جدیددرفرآیندتوسعه محصول جدید ضروری به نظرمی رسد.این مقاله سعی دارد مدیریت ریسک را با ترکیب مدیریت ریسک سنتی وایجاد یک سیستم ریسک توسعه محصول جدی د بدس ت آورد . د دم مقال ه ت کی د ب ر اد ی ت تغییرات مهم لازم در برابر ریسک بعدی ت رکز بر روی پیشنهاد ونظارت بر ریسک دا می باشد. نتیجه گیری ب ا ت رک ز ب ر روی راه حل دای خاص برای حذم کردن این ریسک دا می باشد . از آنجا که این تحقیق در قالب یک ف رم بنی ادی م دیریت ریس ک ک ه شامل : شناسایی ریسک، تجزیه و تحلیل ریسک دا وکنترل ریسكها می باشد و مدیریت فرآیند توسعه محصول جدی د ک ه ش امل: تولید ایده فیلتراسیون ایده، تشكیل مفهوم، توسعه محصول، آزمون بازاریابی وتجارتی کردن محصول اس ت. در ای ن مقال ه ریس ک دای بالقوه توسعه محصول جدید در یک شرکت مهندسی تولیدی صنعت پوشاک )مطالعه موردی( مورد بررسی قرار گرفته است تا این ریسک دا شناسایی شده و از طریق حذم این ریسک دا به مدیریت ریسک توسعه محصول در این شرکت ک ک شایان شود.

کلید واژگان :

مدیریت ریسک، فرآیند توسعه محصول جدید، شناسایی ریسک، ارزیابی ریسک، شرکت تولیدی صنعت پوشاک



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک