هدف پژوهش حاضر بررسی چالش های کار بست فناوریهای نوین و بهره وری از آن در فرایند یاددهی و یادگیری است. بدین منظوراز بین کلیه آموزگاران مقطع ابتدایی مدارس شهر اصفهان 300 نفر (150 مرد و 150 زن) به روش تصادفی انتخاب شدند و به پرسشنامه محقق ساخته ای شامل56گویه پاسخ دادند. اعتبار ابزار سنجش بوسیله آلفای کرونباخ محاسبه و مقدار آن 87/0 به دست آمد. سپس داده ها بوسیله تحلیل عامل اکتشافی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.پرسشنامه با حذف19 سؤال حداکثر از 4 عامل اشباع شده است. این چهار عامل بررویهم در حدود 35.86درصد واریانس را تبیین میکند ونتایج نشان داد که چالش های کاربست فناوریهای نوین در فرایند یاددهی و یادگیری به ترتیب درونداد، فرایند کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات، نتایج فردی و نتایج سازمانی هستند.
کلید واژگان :چالش، کاربست فناوریهای نوین، درون داد، فرایند، نتایج فردی، نتایج سازمانی
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک