چکیده :

هدف اصلی این پژوهش، بررسی عملکرد ارزشیابی توصیفی معلمان ابتدایی شهر جوانرود براساس کارپوشههای دانشآموزان است. در طرح تحقیق این پژوهش از روش توصیفی-پیمایشی استفاده گردید. جامعهآماری پژوهش کلیه دانشآموزان مدارس دولتی شهر جوانرود را در برداشته که در سال 2931-39مشغول به تحصیل بودهاند. همچنین جهت نمونهگیری، بر اساس جدول مورگان 913کارپوشه از میان کارپوشههای دانشآموزان پایههای دوم و سوم ابتدایی انتخاب شدند. ابزار پژوهش، چکلیست محقق ساختهی سنجش محتویات کارپوشههای دانشآموزان بود. برای تجزیه و تحلیل دادهها از شاخصهای آماری گرایش مرکزی و آزمون t تکگروهی استفاده گردید. نتایج نشان داد که مقدار tمحاسبهشده متغیرهای موجود در ابزار پژوهش، از نظر آماری معنیدار، و میانگین استفاده معلمان از این ابزارها 06درصد است

کلید واژگان :

ارزشيابی توصيفی، عملکرد معلمان، کارپوشه ی دانش آموزان



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک