هدف اصلی این پژوهش، بررسی عملکرد ارزشیابی توصیفی معلمان ابتدایی شهر جوانرود براساس کارپوشههای دانشآموزان است. در طرح تحقیق این پژوهش از روش توصیفی-پیمایشی استفاده گردید. جامعهآماری پژوهش کلیه دانشآموزان مدارس دولتی شهر جوانرود را در برداشته که در سال 2931-39مشغول به تحصیل بودهاند. همچنین جهت نمونهگیری، بر اساس جدول مورگان 913کارپوشه از میان کارپوشههای دانشآموزان پایههای دوم و سوم ابتدایی انتخاب شدند. ابزار پژوهش، چکلیست محقق ساختهی سنجش محتویات کارپوشههای دانشآموزان بود. برای تجزیه و تحلیل دادهها از شاخصهای آماری گرایش مرکزی و آزمون t تکگروهی استفاده گردید. نتایج نشان داد که مقدار tمحاسبهشده متغیرهای موجود در ابزار پژوهش، از نظر آماری معنیدار، و میانگین استفاده معلمان از این ابزارها 06درصد است
کلید واژگان :ارزشيابی توصيفی، عملکرد معلمان، کارپوشه ی دانش آموزان
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6164036947383420
- سال انتشار : 1394
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : همایش ملی آموزش ابتدایی
- برگزار کنندگان : اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبي، دانشگاه بيرجند، انجمن مطالعات برنامه درسي ايران
- تاریخ ثبت : 1400/10/03 21:41:13
- ثبت کننده : مسلم امیری
- تعداد بازدید : 218
- تعداد فروش : 0