پژوهش حاضر به بررسی تاثیر عوامل عملکردی و روانی براستفاده از شبکههای اجتماعی واتس اپ دانشجویان علوم تحقیقات تهران در بازه زمانی زمستان 1331 پرداخته جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه دانشگاه علوم تحقیقات تهران می- باشد برای نمونه آماری پژوهش حاضر از روش تصادفی در دسترس بهره گرفته شده است و با توجه به جدول کرجسی- مورگان تعداد نمونه برابر 162 نفر است استفاده شده است. ابزار گردآوری در این پژوهش، پرسشنامه استاندارد میباشد؛ که 0 تایید شد. این پرسشنامه که شامل هشت متغیر و بیست و / پایایی این پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ 131 هشت سوال بود را بین دانشجویان پخش کرده دادهها را جمعآوری کرده مورد تجزیه و تحلیل قرار داده، برای انجام تحلیل استنباطی از نرمافزار اسمارت پی ال اس 3 استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان داد که موانع ارزش، اعتماد و منافع و باورهای مشترک در بین دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات تهران تاثیر معنی داری دارد.
کلید واژگان :عوامل عملکردی، عوامل روانی، حمایت مشتری، شبکه اجتماعی واتس اپ
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6164500066857582
- سال انتشار : 1398
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت، حسابداری و اقتصادبا تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی
- برگزار کنندگان : دانشگاه محقق اردبیلی
- تاریخ ثبت : 1400/11/27 12:07:48
- ثبت کننده : الهه حسینی
- تعداد بازدید : 203
- تعداد فروش : 0