ممکن است یادگیری توسط سالمت روان دانش آموزان دچار مشکل شود. با توجه به افزایش گزارش درباره نگرانی های مربوو بوه سالمت روان در میان دانش آموزان، باید بدانیم چگونه می توان به بهترین نحو از این جمعیت حمایت کرد تا به آنهوا در یوادگیری و موفقیت کمک کند. این امر با توجه به مجموعه تحقیقاتی که نشان می دهد چگونه بیماری روانی می تواند بر موفقیت دانش آمووز و تداوم مدرک تأثیر منفی بگذارد، مهم ویژه ای دارد. به منظور ارائه بهترین خدمات به این جمعیت رو به رشود، یوک سوری پشوتیاانی احتمالی وجود دارد که می توان در کالس درس به همراه شیوه های فعلی و فرصت های یادگیری به همه دانش آموزان ارائوه کورد . این مقاله به ارتاا بین یادگیری و سالمت روان، نکات کاربردی برای متخصصان و دستورالعمل هوایی بورای تحقیقوات آینوده موی پردازد.
کلید واژگان :سالمت روان، بهبود فرآیند یادگیری، فراشناخت، اضطراب، تنهایی
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6168905872191574
- سال انتشار : 1402
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : هشتمین همایش ملی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران
- برگزار کنندگان : دانشگاهها و مراکز علمی
- تاریخ ثبت : 1402/04/20 11:28:41
- ثبت کننده : فرشید رستم زاده
- تعداد بازدید : 124
- تعداد فروش : 0