چکیده :

فراترکیب حاصل با هدف بررسی نقش آموزش و پرورش در پرورش مهارت های زندگی اجتماعی در دانش آموزان ابتدایی نکارش شده است پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها کیفی است که با روش پژوهش کتابخانه ای از نوع مطالعات ثانوی فراترکیب است این پژوهش در راستای بررسی نقش آسیب شناسی فرهنکی در مدارس از دید تعلیم و تربیت اسلامی انجام گرفته است جامعه این پژوهش مقالات منتشر شده در منابع اطلاعاتی معتبر،مجلات و نشریات معتبر داخلی مانند سیویلیکا،نورمگز،سایت جهاد دانشگاهی،اسکاپوس،السور،اسکالور،ساینس دایرکت و...می باشد که 309 مقاله در مرحله اول مورد مطالعه قرار گرفت و مقالاتی که با سوال و هدف پژوهش،عنوان،چکیده،محتوا و روش پژوهش تناسبی نداشتنددر چند مرحله حذف شدند 29 مقاله بعد از پالایش وارد حجم نمونه شدند

کلید واژگان :

تعلیم و تربیت اسلامی،تربیت دینی،آسیب شناسی فرهنگی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک