کتاب صد آگهی نشریات ایران منتشر میشود
کتاب "صد آگهی از نشریات دهه ۲۰ تا ۵۰ شمسی" با گردآوری فرشید پارسیکیا به رشته تحریر درآمده است که توسط انتشارات ایده منتشر خواهد شد.
به گزارش همشهری آنلاین، این کتاب از مجموعه کتابهای 100 انتشارات ایده است که قصد دارد در این کتاب روند هنری و تاثیرگذاری تبلیغات را در دهههای اولیه حضور آگهیهای تجاری در مطبوعات ایران برررسی کند.
در این کتاب 100 آگهی مهم و تاثیرگذار در دهههای 20 تا 50 شمسی ارائه شده است تا مخاطب با روند سیر صعودی، تبلیغات و پیشرفت هنر گرافیک در مطبوعات ایران آشنا شود.
فرشید پارسیکیا مولف جوان این کتاب از طراحان و مدرس گرافیک است.
او نزدیک به یک دهه تجربه تصویرسازی و گرافیک مطبوعاتی دارد و تاکنون با نشریاتی چون چیستا، آناهید، لیکو، دانش و مردم و ... همکاری داشته است.
کتاب «صد آگهی نشریات» به زودی توسط انتشارات ایده در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.