لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
1 تاثیر روابط میان ابعاد ارزش ویژه برند و ارزش ویژه کلی برند از منظر پاسخ مصرف کنندگان در صنعت بانکداری (مورد مطالعه بانک مهر اقتصاد) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده
2 تاثیر ارزش ویژه برند بر پاسخ مصرف کننده در صنعت بانکداری(مورد مطالعه بانک مهر اقتصاد) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده
3 تاثیر تبلیغات بر قصد خریدبرند(نام تجاری) در فروشگاه های زنجیره ایی (مورد مطالعه فروشگاه زنجیره ایی شهروند) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده
4 تاثیر ارزش ویژه برند بر تمایل مصرف کننده به پرداخت قیمت بیشتر،قصد خرید از برند و ترجیح مصرف کننده از برند از منظر پاسخ مصرف کننده در صنعت بانکداری(مورد مطالعه بانک مهر اقتصاد) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده