لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
1 The impacts of operations capabilities and marketing on financial performance in the Iran retail sector پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2014 تائید شده
2 The Comparison of Customers Engagement and Customer Value in Utilitarian and Hedonic Brands پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2014 تائید شده
3 Evaluation of Effect of Brand on customer loyalty in the banking industry (A case study of the Parsian Bank) پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2014 تائید شده
4 A MODEL TO IDENTIFY FACTORS AFFECTING THE CHOICE OF BANK BY CUSTOMERS پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2014 تائید شده
5 The Effect of Service Convenience on Customer Satisfaction and Behavioral Responses in Bank Industry پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2014 تائید شده
6 The study of the effect of brand name on customer loyalty پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2013 تائید شده
7 The study of influence of E-Branding on developing E-Commerce by using AHP method پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2013 تائید شده
8 تأثیرات بازاریابی وقابلیت ها و توانایی هاي عملیاتی 1 شرکت ها بر روي عملکرد مالی در بخش خرده فروشی کشور ایران مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1393 تائید شده
9 بررسي تاثير برند بر وفاداري مشتري در صنعت بانكداری (مطالعه موردي بانك پارسيان) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1393 تائید شده