لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
11 The study of Training impact on Knowledge Management and organizational performance پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2011 تائید شده
12 Study the effect of Organizational Intelligence on Strategic Thinking پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2011 تائید شده
13 Comprehensive Model of Mobile Government in Iran پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2011 تائید شده
14 Technological dimension of Customer Relationship Management’ Indian Journal of Science and Technology پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0 2011 تائید شده
15 Top Management's Role in Coordinating Human Resources with Corporate Strategy پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2011 تائید شده
16 The Application of Electronic Commerce among Small and Medium Enterprises: from Business Processes View پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2011 تائید شده
17 Study the Effects of Customer Service and Product Quality on Customer Satisfaction and Loyalty پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2011 تائید شده
18 Motivational and Legal Barriers of Entrepreneurship Development پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2011 تائید شده
19 Study of the relation of Customer Service and Entrepreneurial Opportunities پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC 2010 تائید شده
20 بررسی فرصتهاي کارآفرینانه مبتنی بر فناوري اطلاعات در بخش خدمات پس از فروش ایران خودرو مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1389 تائید شده