لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
1 عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری: با نقش میانجی کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 1398 تائید شده
2 بررسی رابطه کیفیت مدیریت ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتری در زمینه گردشگری مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1396 تائید شده
3 بررسی رابطه کیفیت خدمات، رضایت مشتری بر ارزش مشتری: مطالعه موردی مجتمع تفریحی توریستی میزبان بابلسر پذیرفته شده در مجلات علمی ترویجی 1396 تائید شده
4 نقش ويژگي هاي فردي كارآفرينان در اقتصاد مقاومتي مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1393 تائید شده
5 بررسی تأثیر ریسک پذیری و کانون کنترل درونی بر نیت کارآفرینانه دانشجویان مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1393 تائید شده