لیست آخرین مقالات

ردیف عنوان مقاله نوع مقاله سال وضعیت
21 بررسی تأثیر عناصر سرمایه اجتماعی بر رضایت کارکنان سایر 1396 تائید شده
22 بررسی تاثیر ارتقا کمی و کیفی خدمات الکترونیکی شرکت آب و فاضلاب شهری بر رضایت مشتریان مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1396 تائید شده
23 تاثیر جداسازهاي لرزه‌اي بر عملكرد سازه مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1395 تائید شده
24 Investigation the impact of Relationship marketing dimension in Customer loyalty مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده
25 بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مشتریان با استفاده از مدل (ای کوال) مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها 1394 تائید شده
26 بررسی نقش بازاریابی رابطه مند،بازاریابی حسی و حمایتی در وﻓﺎداري ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن پذیرفته شده در مجلات علمی و پژوهشی 1393 تائید شده
27 بررسی تاثیر نام و نشان تجاری با نقش میانجی بازاریابی حمایتی در وفاداری مشتریان سایر __96 تائید شده