چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
Teaching is constrained by culture and the socio-cultural contexts in which it is performed. In recent decades, language learning has been considered by some Second Language Acquisition (henceforth SLA) and Foreign Language Learning (FLL) researchers to lie within the ambit of social-psychological processes wherein, unlike the essentially psycholinguistic outlooks on the process of language learning, much emphasis is placed on the role of the broader socio-cultural contexts.
کلید واژگان :Developing intercultural communicative competence
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 3142295499395534
- سال انتشار : 1392
- نوع مقاله : پذیرفته شده در سایر مجلات علمی معتبر و علمی مروری و ISC
- زبان : انگلیسی
- محل پذیرش : International Journal of Society, Culture & Language
- برگزار کنندگان :
- ISSN : 2322-4762
- تاریخ ثبت : 1393/11/14 12:46:33
- ثبت کننده : ... ...
- تعداد بازدید : 277
- تعداد فروش : 0