چکیده :

یک سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) یک سری از برنامه های کاربردی نرم افزاری و یا ماژول های است که داده ها را از فروش ها، خرید، امور مالی، انبار، زنجیره تامین، تولید شما و عملکردهای کیفیت را در یک پایگاه داده مشترک جمع آوری می کند به طوری که شرکت شما می تواند اطلاعات، فعالیت های هماهنگ و همکاری را به اشتراک گذارد. اگر شما به دنبال اولین سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی خود هستید و یا به دنبال به روزرسانی از یک سیستم موجود هستید، این ارزیابی، انتخاب و فرآیند پیاده سازی یک تصمیم استراتژیک بلند مدت برای سازمان شما می باشد. این مراحل به شما از طریق این فرایند ، با هشت مرحله ساده ای که در اینجا هستند برای انتخاب یک سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی موفق کمک می کنند.

کلید واژگان :

برنامه ریزی منابع سازمانی (Enterprise Resource Planning)، انتخاب موفق ، فناوری اطلاعات ، برنامه کاربردی



ارزش ریالی : 100000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک