چکیده :

در این پژوهش رابطه رفتارهای تعاملی فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده بررسی شده است. همچنین رفتارهای اثرگذار آرمانی، انگیزش الهامی، تحریک عقلایی ، رفتار هوشمند فروشنده و ملاحظات انفرادی با عملکرد فروشنده با توجه به فروش محصولات صوتی و تصویری مورد بررسی قرار گرفته است. در این پژوهش نمونه ای به تعداد 270 نفر از جامعه ی ذی ربط در شهر تهران مورد بررسی قرارگرفت. این مطالعه، توصیفی است . ابزار جمع آوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه است. پس از تجزیه و تحلیل داده ها از 4 مورد از 5 فرضیه مورد پذیرش قرار گرفت. فقط فرضیه رابطه رفتار تحریک عقلایی فروشنده با عملکرد فروشنده مورد پذیرش قرار نگرفت. در نهایت یافته ها نشان داد، بین تعامل و فروشنده با عملکرد فروشنده در صنعت لوازم صوتی و تصویری ارتباط معناداری وجود دارد.

کلید واژگان :

رفتار فروشنده، عملکرد فروشنده، رفتار اثرگذار آرمانی، رفتار انگیزش الهامی، رفتار تحریک عقلایی، رفتار ملاحظات فردی، رفتار فروش هوشمند



ارزش ریالی : 600000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک