در این پژوهش رابطه رفتارهای تعاملی فروشنده و مشتری با عملکرد فروشنده بررسی شده است. همچنین رفتارهای اثرگذار آرمانی، انگیزش الهامی، تحریک عقلایی ، رفتار هوشمند فروشنده و ملاحظات انفرادی با عملکرد فروشنده با توجه به فروش محصولات صوتی و تصویری مورد بررسی قرار گرفته است. در این پژوهش نمونه ای به تعداد 270 نفر از جامعه ی ذی ربط در شهر تهران مورد بررسی قرارگرفت. این مطالعه، توصیفی است . ابزار جمع آوری داده ها در این پژوهش پرسشنامه است. پس از تجزیه و تحلیل داده ها از 4 مورد از 5 فرضیه مورد پذیرش قرار گرفت. فقط فرضیه رابطه رفتار تحریک عقلایی فروشنده با عملکرد فروشنده مورد پذیرش قرار نگرفت. در نهایت یافته ها نشان داد، بین تعامل و فروشنده با عملکرد فروشنده در صنعت لوازم صوتی و تصویری ارتباط معناداری وجود دارد.
کلید واژگان :رفتار فروشنده، عملکرد فروشنده، رفتار اثرگذار آرمانی، رفتار انگیزش الهامی، رفتار تحریک عقلایی، رفتار ملاحظات فردی، رفتار فروش هوشمند
ارزش ریالی : 600000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 3148649403180189
- سال انتشار : 1389
- نوع مقاله : پذیرفته شده در مجلات Scopus ,ISI, با IF=0
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : مدیریت بازرگانی- دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
- برگزار کنندگان :
- ISSN :
- تاریخ ثبت : 1395/11/19 22:30:31
- ثبت کننده : ابولفضل(اردشير) تاج زاده نمين
- تعداد بازدید : 192
- تعداد فروش : 0