چکیده :

در حالی که پژوهش های متعددي به بررسی نقش یادگیری محوری بر عملکرد بنگاه های کوچک و متوسط و شرکت های بزرگ پرداخته‌اند با این وجود ادبیات پژوهش با شواهد تجربی کمی در رابطه با بررسی اثر یادگیری محوری بر نوآوری در شرکت های کوچک همراه می باشد. یافته های این پژوهش پس از بررسی 87 بنگاه کوچک خدماتی و تولیدی تهران ضمن تایید نتایج پژوهش های گذشته، بینش جدیدی را در خصوص شناسایی تاثیر ابعاد یادگیری محوری بر نوآوری و به تبع آن بر عملکرد بنگاه های کوچک فراهم می آورد. همچنین با وجود تایید برخی فرضیات، ضروری به نظر می رسد که نتایج باید در سایه محدودیت های موجود مورد توجه قرار گیرند، که البته این امر حوزه های مناسبی را جهت پژوهش های آتی فراهم خواهد آورد.

کلید واژگان :

یادگیری، نوآوری، عملکرد، سازمان، بنگاه، تهران



ارزش ریالی : 600000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک