تفکر استراتژیک شش بُعدی که شاهکلید پیروزی رقابت دائمالتزاید است، چگونه از جنسیت و وضعیت تأهل تاثیر میپذیرد؟ هدف این تحقیق تبیین پاسخ این سئوال است این تحقیق از نظر هدف توصیفی-تبیینی، از نظر روش انجام پیمایشی، و از نظر نتیجه کاربردی است. جامعه هدف تحقیق، 384 نفر از کارکنان شهرداری مناطق سهگانة قزوین هستند. ابزار گردآوری دادهها، پرسشنامة محققساخته است و اعتبار و روایی آن کاملاً تایید شده است. دادهها از طریق نرمافزار SPSS و با استفاده از آزمون مقایسه میانگینها وآزمون t استیودنت تجزیه و تحلیل شدهاند. مقایسه ابعاد تفکر افراد براساس مدل تارعنکبوتی که تعادل و توازن میان ابعاد تفکر را میسنجد، انجام گردیده است. فرضیه¬ها تأیید شده¬اند به این صورت که میان جنسیت و وضعیت تأهل و مدل تفکر استراتژیک افراد ارتباط معنادار وجود دارد و با تغییر وضعیت تأهل، تغییر معناداری در مدل تفکراستراتژیک فرد رخ میدهد؛ لذا سازمان¬ها را میتوان مجموعه¬ای از مدل¬های تفکر دائمالتغییر نامید که مبنای عمل و تصمیمات آنها را مداوماً شکل می¬دهند و موفقیت سازمان بسته به تشخیص و هدایت این مدلهای تفکر پویا می¬باشد.
کلید واژگان :مدل تفکر استراتژیک، مدل تار عنکبوتی، ویژگی های زندگینامه¬ای.
ارزش ریالی : 1200000 ریال
با پرداخت الکترونیک

احتراماً به استحضار می رساند که مقاله «تبیین اثر ویژگیهای زندگینامهای (جنسيت و تأهل) بر ابعاد ششگانه تفکر استراتژيك براساس مدل تارعنکبوتی» در شماره 44 ، زمستان 1394 فصلنامه راهبرد توسعه به چاپ رسیده است. لطفاً امکان ویرایش و اصلاح فایل متن را به اینجانب بدهید تا نسخه چاپ شده را آپلود نمایم.
با تشکر از زحمات شما