چکیده :

هدف این تحقیق به کارگیري مدل کانو در تحلیل و شناسایی الزامات رضایت مشتریان صنعت چاپ افست است. تحقیق حاضر، از نظر هدف، کاربردي و از نظر نحوه گردآوري داده ها از نوع اکتشافی است و بر اساس تقسیمات انجام شده از تحقیق توصیفی، از نوع پیمایشی مقطعی است. جامعه آماري این تحقیق، کلیه چاپخانه هاي موجود در ایران بوده و از دو روش کتابخانه اي و روش میدانی براي جمع آوري اطلاعات جهت پاسخ به سؤالات تحقیق بهره گرفته شد. ابزار اندازه گیري در این پژوهش ، پرسش نامه استاندارد کانو است. از روش نمونه گیري طبقه اي براي گردآوري داده ها بهره گرفته شد . همچنین براي تحلیل داده ها از آمار و آزمون هاي ناپارامتري از قبیل فریدمن براي رتبه بندي الزامات و استفاده شد . در SPSS آزمون کروسکال والیس براي مقایسه چند گروه مستقل با استفاده از نرم افزار پایان نتایج تحقیق حاکی از شناسایی الزاماتی است که میتوانند در رضایت مشتریان چاپ افست اثرگذار باشند.

کلید واژگان :

رضایت، مشتري، چاپخانه، چاپ افست، مدل کانو.



ارزش ریالی : 1200000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک