چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
دنیای کسب و کار به شدت در حال تغییر جامعه ای را به وجود آورده است که متمایل به سرعت عمل است. در این دنیای در حال تغییر شرایط و اولویت ها، رهبران و افراد مشارکت کننده باید قادر باشند به آنسوی حال بنگرند و یک روش رهبری راهبردی را برای کار و مسئولیت هایشان در نظر بگیرند. بدون رهبری راهبردی موثر، احتمال اینکه سازمان در مقابله با چالش های اقتصاد جهانی به عملکرد برتر و حتی قابل قبول دست یابد به شدت کاهش خواهد یافت و بهترین سازمانها از نظر عملکرد، سازمانهایی هستند که در زمینه برنامه رهبری خود راهبردی هستند. در مقاله حاضر به بررسی ادبیات رهبری راهبردی و ابعاد آن و نقشی که این ابعاد می توانند در عملکرد سازمانی ایفا کنند می پردازیم.
کلید واژگان :رهبری راهبردی، عملکرد برتر، ابعاد رهبری راهبردی
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک