چکیده :

این مطالعه به منظور بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه برند تجاري انجام شده است، در این پژوهش که از نوع توصیفی- همبستگی است از پرسشنامه براي جمع آوري اطلاعات استفاده شده است. جامعه آماري پژوهش شامل مشتریان گوشی هاي تلفن همراه در سطح شهر ساري است وحجم نمونه آماري این پژوهش شامل 384 نفر از مشتریان گوشی هاي تلفن همراه در سطح شهر ساري می باشد . داده هاي به دست آمده با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون بررسی شده اند. نتایج پژوهش حاکی از آن است که تصویر ذهنی از محصول نسبت به سایر عوامل بیشترین تاثیر را بر ارزش ویژه برند تجاري داشته است. و تبلیغات به عنوان دومین عامل موثر بر ارزش ویژه برند می باشد. همچنین قیمت ،حجم توزیعی و ترفیع به ترتیب در رتبه هاي بعدي قرارگرفتند.

کلید واژگان :

بازاریابی،آمیخته بازاریابی، برند، ارزش ویژه برند تجاري



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک