چکیده :

در این پژوهش، هدف ارایه تعریفی از بازاریابی کارآفرینانه و ارایه مدلی برای پیاده سازی آن در شرکت های کوچک و متوسط است . فروش و بازاریابی اغلب اصلی ترین مشکل در کسب و کارهای کوچک و متوسط می باشد و همچنین این مهم به عنوان حیاتی ترین مقوله در بین تمامی فعالیت های کسب و کار و جزء لاینفک بقا و رشد شرکت های کوچک تلقی می شود و اهمیت آنها در GNP کشورها که حدود 90 درصد آن را شامل می شود محققان را برآن داشته تا بازاریابی این نوع از شرکت ها را بصورت تئوری استخراج کرده تا به کارآفرین ها در این امر یاری رسانند ولی هنوز نتوانسته اند شاخص های معینی را برای آن تعریف کنند. ما در این پژوهش یک مدل از استراتژی بازاریابی کارآفرینانه ارایه می دهیم تا راهنمایی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط باشد.

کلید واژگان :

کسب و کارهای کوچک و متوسط، بازاريابي كارآفرينانه، کارآفرینی، بازاریابی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک