چکیده :

با افزایش خواسته ها و نیازهای مشتریان و پیچیدگی محیط رقابتی سازمان ها، اهمیت زنجیره تأمین و مدیریت آن آشکار شده است. امروزه مدیریت زنجیره تأمین به عنوان یکی از مبانی زیرساختی پیاده سازی کسب و کار در دنیا مطرح است. در این میان، بهره گیری از رویکردهای نوین بهبود در سازمان های امروزی در بالاترین اولویت های راهبردی بهبود رقابت و تعالی زنجیره تأمین قرار دارد. در این مقاله به بررسی مدیریت زنجیره تأمین با رویکرد تولید به هنگام پرداخته شده است.

کلید واژگان :

مدیریت زنجیره تأمین – تولید به هنگام



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک