چکیده :

از طريق ارتباطات، سازمان ها و اعضايشان، تبادل اطلاعات مي کنند. ارتباطات به عنوان سيستم عصبي هر سازمان نامگذاري شده و همانند چسبي، سازمان ها را با يکديگر نگه مي دارد. برقراري ارتباطات مؤثر و مناسب، يک امر پيچيده است که تحت تأثير شماري از عوامل قرار مي گيرد. اين مقاله يک ابزار مفيد براي کمک به مديران در طراحي و توسعه کيفيت خوب و مؤثر استراتژي هاي ارتباطي ارائه مي دهد.

کلید واژگان :

ارتباطات، کيفيت، سازمان



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک