چکیده :

پیشرفت سریع و شگرف فناوری همراه با افزایش روزافزون رقابت در بازارهای جهان، مدیران واحدهای اقتصادی را به تولید محصولاتی با کیفیت بالا، ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و در کاهش بهای تمام شده کالا و خدمات ترغیب نموده است. مدیریت سازمان ها جهت تحقق این انتظارات, باید از دیدگاههای سنتی مبتنی بر حسابداری بهای تمام شده فاصله بگیرند و به ایجاد سیستم مدیریت هزینه گرایش پیدا کنند. مدیریت هزینه در یك بیان ساده به کارگیری مطلوب و توام با کارآیی منابع سازمان در جهت ارزش آفرینی برای مشتریان است. این تعریف بر این نكته محوری تاکید دارد که سودآوری و رشد سازمان از طریق خلق ارزش برای مشتریان تحقق می یابد.مدیرانی موفق خواهند بود که , تكنیك های مدیریت هزینه در رسیدن به اهداف سازمان بكار ببرند.دراین مقاله سعی شده است که نقش تكنیك های مدیریت هزینه در موفقیت مدیریت سازمان بررسی شود

کلید واژگان :

مدیریت هزینه, تکنیک های مدیریت هزینه و خلق ارزش برای مشتریان



ارزش ریالی : 500000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک