پیشرفت سریع و شگرف فناوری همراه با افزایش روزافزون رقابت در بازارهای جهان، مدیران واحدهای اقتصادی را به تولید محصولاتی با کیفیت بالا، ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و در کاهش بهای تمام شده کالا و خدمات ترغیب نموده است. مدیریت سازمان ها جهت تحقق این انتظارات, باید از دیدگاههای سنتی مبتنی بر حسابداری بهای تمام شده فاصله بگیرند و به ایجاد سیستم مدیریت هزینه گرایش پیدا کنند. مدیریت هزینه در یك بیان ساده به کارگیری مطلوب و توام با کارآیی منابع سازمان در جهت ارزش آفرینی برای مشتریان است. این تعریف بر این نكته محوری تاکید دارد که سودآوری و رشد سازمان از طریق خلق ارزش برای مشتریان تحقق می یابد.مدیرانی موفق خواهند بود که , تكنیك های مدیریت هزینه در رسیدن به اهداف سازمان بكار ببرند.دراین مقاله سعی شده است که نقش تكنیك های مدیریت هزینه در موفقیت مدیریت سازمان بررسی شود
کلید واژگان :مدیریت هزینه, تکنیک های مدیریت هزینه و خلق ارزش برای مشتریان
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6142468455882257
- سال انتشار : 1393
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : کنفرانس بین الملی حسابداری و مدیریت با رویکرد ارزش افرینی.شیراز
- برگزار کنندگان : دانشگاه شیراز
- تاریخ ثبت : 1393/12/04 13:12:38
- ثبت کننده : علی علی زاده
- تعداد بازدید : 379
- تعداد فروش : 0