چکیده :

یک موسسه خیریه به منظور فراهم نمودن سلامت جسمی، روانی و ايجاد شرايط رشد و بالندگی معنوی، اجتماعی، علمی و خودکفايی، ايجاد فرصت برابر آموزشی و رفاه اجتماعی، ارتقا سلامت و کيفيت زندگی و پيشگيری از آسيب های اجتماعی، نیازمند جلب کمک ها و حمايت های افراد توانمند و دلسوز جامعه و تمرکز آنها برای مساعدت به سازمان های دولتی متولی سلامت اجتماعی است.هدف تحقیق حاضر بررسی تاثیرات تصویر نام تجاری بر روی اعطای خیریه کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشد. برای تحقق این هدف فرضیه های 4 بعد سودمندی ، کارایی ، عاطفی ، پویایی تصویر نام تجاری بر اعطای خیریه تعیین و مورد آزمون قرار گرفته اند که از طریق نظر سنجی و پرسشنامه از ساکنین خیر استان قزوین مورد آزمون قرار می گیرد که از نظر هدف، کاربردی و از نظر اجرا پیمایشی است. سنجش اعتبار گویه های پرسشنامه از طریق نظرات استاید و مدیران خبره مورد بررسی قرار گرفته و برای سنجش پایایی پرسشنامه ها از روش همسانی درونی به وسیله الفای کرونباخ مورد سنجش قرار گرفت. در این پژوهش فرضیه¬ها از طریق مدل یابی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار AMOS 18،SPSS 16 ، مورد آزمون قرار گرفتند. نتایج حاصل از آزمون ها حاکی از ان است که تمام 4 بعد یا همان 4 فرضیه فرعی معنادار بوده و تائید شده اند.

کلید واژگان :

اعطای خیریه، تصویر نام تجاری، سودمندی نام تجاری، کارایی نام تجاری، عاطفی نام تجاری، پویایی نام تجاری، کمیته امداد امام خمینی(ره



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک