چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
اين پژوهش به ارزیابی تأثیر همدلی بعنوان یک متغیر جدید در تبیین وفاداری مشتریان می پردازد. این مطالعه در یکی از مهمترین صنایع خدماتی کشور، یعنی صنعت بانکداری و در سطح استان گیلان انجام پذیرفته است. جهت جمع آوری اطلاعات لازم، از پرسشنامه ای استاندارد حاوی 19 سؤال و در شش بعد استفاده و بین 385 نفر از مشتریان بانک صادرات بعنوان نمونه های آماری توزیع گردید. بمنظور تحقق اهداف تحقیق، 9 فرضیه تدوین و آزمون شد. نتیجه آزمون مدل یابی معادلات ساختاری، کلیه فرضیه های تحقیق را مورد تأیید قرار داد. در انتها نیز، متناسب با یافته های تحقیق راهکارهایی برای افزایش وفاداری مشتریان ارائه شده است.
کلید واژگان :همدلی، رضایت، اعتماد، تعهد ارتباطی، قدرشناسی، وفاداری.
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6142556714041471
- سال انتشار : 1392
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین
- برگزار کنندگان : مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی حکیم جرجانی، گرگان
- تاریخ ثبت : 1393/12/14 18:22:20
- ثبت کننده : محمدرضا تقی زاده جورشری
- تعداد بازدید : 352
- تعداد فروش : 0