چکیده :

خلق زمان بیشتر یکی از دغدغه های زندگی شهرنشینی و سازمان های زمان محور و مدرن است. مدیریت زمان بدون درک مفاهیم اولیه آن و شناخت ساختار اهداف سازمانی و ارتباط آن با قدرت مدیریت بر افکار، کاری سخت و فرسایشی است. مدیریت زمان یک ابزار است که دسترسی به زندگی شخصی و سازمانی موفق تر را در پی خواهد داشت. در این مقاله که به شیوه مروری تنظیم شده است، با کمک منابع کتابخانه ای، متون علمی و سخنرانی های بزرگان عرصه مدیریت زمان، ضمن بررسی شیوه های نوین، بهترین تکنیک های خلق و مدیریت زمان ارائه می شود و در پایان پیشنهاداتی جهت بازگشت سرمایه زمان، ارائه خواهد شد.

کلید واژگان :

زمان، ارتقاء شغلی، خلق زمان، بازگشت سرمایه زمان، زمان محور



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک