چکیده :

هدف از این مقاله ارائه مجموعه ای از اهداف یادگیری دانش هسته ای برای آموزش اخلاق حسابداری است که با استفاده از طبقه بندی بلوم از اهداف آموزشی ، کانون رشداهداف یادگیری را در شش زمینه در برمیگیرد که شامل 1 کدهای رفتاری اخلاقی - 2 اداره امور شرکت - 3 حرفه حسابداری - 4 رشد اخلاقی - 5 - تئوری اخلاق کلاسیک 6 مدل های تصمیم گیری است. اعتقاد مابراین باور است که تعریف دانش هسته ای به دو - دلیل مهم است اول اینکه بسیاری ازمربیان حسابداری به ادامه بحث اینکه آیا اخلاق می تواند آموزش داده شودیا نه؟ ظاهرا آگاهی ندارندکه دانش دراخلاق وجود دارد. این دانش نیاز به اطلاعات بیشتری دارد که قبل از بحث کلاس درس در سطح بالاتر می توان از پس امدن آن آگاه شد. دوم ما معتقدیم توافق بر اهداف یادگیری لازم برای توسعه ابزارهای ارزیابی معنی دار است. دانش آموزان باید قادر به نشان دادن دانش اخلاق باشند و مربیان حسابداری باید پاسخگوی آن باشند نه دانش آموزان در حال یادگیری

کلید واژگان :

آموزش اخلاق حسابداری، دانش حسابداری هسته ای، طبقه بندی بلوم، ارزیابی اخلاق آموزش



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک