چکیده :

در دنیای رقابتی امروز، بقا و موجودیت هر کسب و کار وابسته به وجود مشتریانی است که مایل به خرید محصولات یا خدمات آن هستند. در این مقاله با مطالعه جوانب موضوع ، با استفاده از منابع کتابخانه ای به ارتباط بین فرایند تصمیم گیری ، سلیقه مشتری، و بهبود کسب و کار پرداخته شده است. در تجزیه و تحلیل مطالب برای پیوستگی بیشتر مطالب، نمونه ای موردی آورده شده است. به نظر می رسد استفاده از تکنیک های سنتی در فرایند تصمیم گیری در فضای کسب و کار به دلیل شکست انحصار در بازار کسب و کار و ایجاد فضای کاملا رقابتی ، پاسخگوی علایق مشتریان نمی باشد و تولیدکنندگان کالاها و خدمات بدون نظر مشتری در بلند مدت نمی توانند محصولات خود را عرضه کنند. در واقع در فضای کسب و کار امروز این مصرف کننده است که نقش تصمیم گیرنده را ایفا می کند. بدیهی است سلیقه مصرف کننده، تضمین کننده سود هر کسب و کاری است.

کلید واژگان :

بهبود کسب و کار، فرایند تصمیم گیری، سلیقه مشتری، مشتری مداری



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک