چکیده :

امروزه بانک¬داری الکترونیکی، گامی در جهت تحویل فوری اطلاعات و داده¬ها برای گسترش مدیریت اقتصاد ملی و بانک¬داری است. بعلاوه، بانک¬داری الکترونیکی، اجازه استفاده مجدد از اطلاعات و ایجاد تنوع در خدمات بانک¬داری را به بانک¬ها می¬دهد. يكي از مهم¬ترين تحولاتي كه در زمينه بانک¬داری الکترونیک در آخرين دهه از قرن بيستم به وقوع پيوست، آن بود كه موضوع ارایه کیفیت بالای خدمات الکترونیکی به عنوان يكي از الزامات اصلي در بانکداری الکترونیکی و تمامی مؤسسات و بنگاه¬هاي كسب و كار شناخته شد. بنابراین حضور در عرصه خدمات الكترونيكي به علت سرعت تغييرات در فن¬آوري¬هاي مورد استفاده، انتظارات روزافزون مشتريان و گرايش رقباي تجاري به كسب مزيت رقابتي در اين حوزه¬ی خدماتي، نياز به بهره¬گيري از دستاوردهاي روشمند مديريت تكاملي كيفيت اين خدمات دارد. بنابراین در این مقاله سعی شده است تا با تشریح ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک به ضرورت آن در بانک¬داری الکترونیکی پرداخته شود.

کلید واژگان :

کیفیت ، کیفیت خدمات الکترونیک ، بانک داری الکترونیکی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک