هدف از این پژوهش نقش آموزش دوره های پیش دبستانی بر رشد (روحی،روانی،شخصیتی) کودک می باشد در این پژوهش روش جمع آوری اطلاعات توصیفی تحلیلی و با استفاده از منابع کتابخانه ای می باشد که نتایج این پژوهش توصیف کننده این می باشد که دوران کودکی یکی از مهم ترین و مفید ترین دوران های زندگی کودک می باشد و تمام ویژگی های و شخصیتی کودک در این دوره بنا نهاده می¬شود بنابراین تعلیم تربیت صحیح و آموزش های بموقع آموزنده که زیربنای پایه گذاری ویژگی¬های روحی، روانی، شخصیتی کودک می باشد می¬تواند تاثیر مثبت و هدفمندانه ای در جهت کیفت زندگی مطلوب و اثربخش کودک داشته باشد بنابراین آموزش پرورش در این دوره اولین مرحله آموزش رسمی ایست که در این دوره هدف ها، برنامه¬ها، روش¬ها، ابزارها، باید چنان طراحی و به اجرا دراید که پایه مهمی برای سایر دوره¬ها چه از لحاظ آموزشی و چه از لحاظ زندگی تاثیر به سزایی داشته باشد بنابراین کودکان زیربنای فرهنگی اقتصادی اجتماعی اعتبار هر خانواده و هر جامعه محسوب می¬شود کوشش برای تربیت صحیح زمانی تحقق می یابد که به نیازهای آنان توجه کرده و آموزش های صحیح و ارزنده ای در جهت ارتقای آن ها از هر لحاظ تدارک لازم دیده شده و به اجرا در آید.
کلید واژگان :آموزش، پیش دبستانی، (روحی،روانی،شخصیتی)، کودک
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6143548061581994
- سال انتشار : 1393
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار علوم تربیتی و روان شناسی
- برگزار کنندگان : مرکز دستیابی به راهکارهای توسعه پایدار
- تاریخ ثبت : 1394/04/07 13:06:55
- ثبت کننده : رحمان سلیمانی
- تعداد بازدید : 345
- تعداد فروش : 0