چکیده :

این مقاله، مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری در سازمان ها و شرکت ها و موانع آن را مورد بررسی قرار می دهد. با توجه به اینکه مديريت ارتباط با مشتري، محبوبيت گسترده اي در صنايع و رشته هاي متعدد به دست آورده و یک راهبرد تجاری جهت انتخاب و مدیریت مشتریان برای بالا بردن ارزش شرکت و همچنین فروش در دراز مدت است، این مقاله درصدد نشان دادن اهمیت و ضرورت آموزش مهارت مدیریت ارتباط با مشتری و نقش کلیدی مشتری به عنوان یکی از عوامل در بهبود کارایی سازمان می باشد، و تا حدودی نیز به مدل چرخه حیات CRM، پرداخته است.

کلید واژگان :

مدیریت ارتباط با مشتری، جرخه حیات CRM



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک