چکیده :

این پژوهش به بررسی نقش تبلیغات اینترنتی در فرایند تصمیم¬گیری خرید مشتریان در خدمات کامپیوتری در شهرستان شیراز می¬پردازد. روش تحقیق پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از منظر جمع آوری داده ها روش توصیفی-پیمایشی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل¬ تعدادی خریداران و مصرف کنندگان خدمات کامپیوتری در شهرستان شیراز می باشند، که با توجه به نا محدود بودن جامعه آماری در این تحقیق از نمونه گیری استفاده می شود. روش نمونه گیری در این پژوهش روش نمونه گیری تصادفی ساده خواهد بود. و تعداد 390 پرسشنامه گردآوری گردید. پس از گردآوری داده¬ها، مدل مفهومی پژوهش به وسیله نرم افزارAmos20 تجزیه وتحلیل و پس از اجرای برخی اصلاحات مورد تائید قرار گرفت. یافته های پژوهش نشان می دهد که رضایت، اعتماد، بصورت مستقیم هم بر تبلیغات اینترنتی و اینترنت تاثیر دارند و تبلیغات اینترنتی به صورت مستقیم بر فرایند خرید مشتریان در خدمات کامپیوتری تاثیر دارند.هم¬چنین یافته¬های پژوهش نشان می دهد که از بین متغیرها ، رضایت و اعتماد بر تبلیغات اینترنتی تاثیری دارند و تبلیغات اینترنتی بر تصمیم گیری تاثیر دارد.

کلید واژگان :

تبلیغات اینترنتی، فرایند خرید مشتریان، اعتماد، رضایت



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک