پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر ابعاد برند بر قصد خرید مجدد مشتریان و شناسايي عوامل موثر در ميان مشتریان بازار بندر گناوه، صورت گرفته است. جامعۀ آماری پژوهش شامل مشتریان بازار شهرستان گناوه بوده که از این میان تعداد نمونه از طریق فرمول کوکران محاسبه گردید. روش تحقیق این پژوهش، توصیفی- پیمایشی و از جنبه هدف تحقيق از نوع تحقيقات کاربردي می باشد. از ابزار پرسشنامه نیز جهت گردآوری اطلاعات استفاده شده است. پس از اطمينان از پايايي و روايي ابزار اندازه گيري، از روشهاي تحليل عاملي اكتشافي و تاييدي، پرسشنامه در ميان نمونه اي متشكل از 303 نفر از خريداران سه برند سامسونگ، ال جی و سونی در بازار اصلي بندر گناوه توزيع گرديد. يافته ها نشان داد كه در بازار گناوه، بین بعد صداقت برند و قصد خرید مجدد مشتریان برای محصولات سامسونگ، ال جی و سونی رابطه معنی دار وجود دارد. افزون بر آن نتایج تحقیق نشان می دهد، بین بعد صداقت برند و بین بعد اشتیاق به برند و بین بعد صلاحیت برند و بین بعد کمال برند و بین بعد تبلیغات برند و بین بعد کیفیت برند و بین بعد مسئولیت برند و قصد خرید مجدد مشتریان برای محصولات سامسونگ، ال جی و سونی رابطه معنی دار وجود دارد.
کلید واژگان :برند، قصد خرید مجدد، وفاداری مشتریان، گناوه
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک