چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
باتوجه به هدف پژوهش بررسي عوامل رواني، اجتماعي موثر در مصرف گرايي وتجمل گرايي و يافتن عوامل و جستجوي راهكارهايي براي كاهش اين امر 120 نفر از دانشجويان، كارمندان و بازاريان شهر اروميه به صورت نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند. نتیجه تحقیق نشان داد که 1- مردان بيشتراز زنان تمايل به تجمل و مصرف دارند. 2- تمام قشرها گرفتار تجملگرایی و مصرف نادرست هستند. درحالت كلي مصرف گرايان و تجمل گرايان از لحاظ رواني - اجتماعي افرادي برون گرا بوده و در باطن دچار مشكلات بسياري هستند كه خود قادر به حل اين معضل نبوده و در بيشتر مواقع از آن آگاهي ندارند.
کلید واژگان :مصرف گرايي، تجمل گرايي، عوامل رواني، عوامل اجتماعي
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6143816479332248
- سال انتشار : 1388
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : همایش راهکارهای بهره وری در آموزش و پرورش با تأکید بر اصلاح الگوی مصرف
- برگزار کنندگان : ????? ? ?????
- تاریخ ثبت : 1394/05/07 14:43:13
- ثبت کننده : حسن امین پور
- تعداد بازدید : 211
- تعداد فروش : 0