در دنیای رقابتی امروزه؛که تمامی سازمان های تولیدی و خدماتی به دنبال جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی خود هستند، مشخص کردن عواملی که روی نیات رفتاری و قصد خرید مجدد مشتری تاثیر می گذارند، بسیار مهم و حیاتی هست و کمک زیادی به تصمیم گیری های مدیران و اتخاذ استراتژی مناسب می کند. امروزه تبليغات به عنوان يكي از استراتژي هاي بازاريابي تاثيري شگرف بر رفتار مصر ف كنندگان و چگونگي انتخاب آنها دارد و بدين ترتيب نقش مهم و جايگاه برجسته اي در ارتقاي فروش موفق محصولات يك سازمان كسب نموده است و از آنجایی که در دنیای کسب و کار رقابتی امروز؛ پیشی گرفتن از رقبا و بدست آوردن جایگاهی مناسب در ذهن مشتری و در نهایت سود بیشتر بسیار مهم می باشد و همینطور حفظ مشتریان کنونی و بدست آوردن مشتریان جدید از اهداف مهم تمامی شرکتها و سازمان های خدماتی و تولیدی من جمله فروشگاه های زنجیره ای هست، بدین منظور در این تحقیق به دنبال شناسایی عواملی هستیم که بر قصد خرید مجدد مصرف کننده تاثیر گذار بوده و توجه به آنها در نهایت باعث افزایش خرید مشتری و سودآوری بیشتر می شود. بنابراین در این تحقیق سعی بر آن شده است که با شناسایی و تبین عوامل موثر بر قصد خرید مجدد مشتریان، مدلی برای بررسی تاثیر تبلیغات رسانه ای بر قصد خرید مجدد مشتریان از محصولات گلرنگ طراحی شود.
کلید واژگان :تبلیغات رسانه ای، قصد خرید مجدد، محصولات گلرنگ
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6145010612991321
- سال انتشار : 1394
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : دومین کنفرانس بین المللی مدیریت،اقتصاد،حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی
- برگزار کنندگان : شیراز، مجتمع فن آوران کسب و کار با همکاری دانشگاه آزاد واحد شیراز
- تاریخ ثبت : 1394/09/23 18:45:29
- ثبت کننده : هادی شفیعی
- تعداد بازدید : 253
- تعداد فروش : 0