چکیده :

در دنیای رقابتی امروزه؛که تمامی سازمان های تولیدی و خدماتی به دنبال جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی خود هستند، مشخص کردن عواملی که روی نیات رفتاری و قصد خرید مجدد مشتری تاثیر می گذارند، بسیار مهم و حیاتی هست و کمک زیادی به تصمیم گیری های مدیران و اتخاذ استراتژی مناسب می کند. امروزه تبليغات به عنوان يكي از استراتژي هاي بازاريابي تاثيري شگرف بر رفتار مصر ف كنندگان و چگونگي انتخاب آنها دارد و بدين ترتيب نقش مهم و جايگاه برجسته اي در ارتقاي فروش موفق محصولات يك سازمان كسب نموده است و از آنجایی که در دنیای کسب و کار رقابتی امروز؛ پیشی گرفتن از رقبا و بدست آوردن جایگاهی مناسب در ذهن مشتری و در نهایت سود بیشتر بسیار مهم می باشد و همینطور حفظ مشتریان کنونی و بدست آوردن مشتریان جدید از اهداف مهم تمامی شرکتها و سازمان های خدماتی و تولیدی من جمله فروشگاه های زنجیره ای هست، بدین منظور در این تحقیق به دنبال شناسایی عواملی هستیم که بر قصد خرید مجدد مصرف کننده تاثیر گذار بوده و توجه به آنها در نهایت باعث افزایش خرید مشتری و سودآوری بیشتر می شود. بنابراین در این تحقیق سعی بر آن شده است که با شناسایی و تبین عوامل موثر بر قصد خرید مجدد مشتریان، مدلی برای بررسی تاثیر تبلیغات رسانه ای بر قصد خرید مجدد مشتریان از محصولات گلرنگ طراحی شود.

کلید واژگان :

تبلیغات رسانه ای، قصد خرید مجدد، محصولات گلرنگ



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک