چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
هدف: پژوهش حاضر به بررسی رابطه محیط اجتماعی بر روند یادگیری دانش آموزان پرداخته بود. روش: روش پژوهش تحلیلی- توصیفی (روش کتابخانهای) و رجوع به منابع معتبر علوم تربیتی و اطلاعات علمی – اینترنتی مربوطه گردآوری شده بود. یافته ها و نتیجه گیری: نتایج حاصل از بررسی یافتههای تحقیق نشان داد كه محیط آموزشی میتوواند بر میزان روند یادگیری دانش آموزان مؤثر باشد و کادر آموزشی یک محیط آموزشی باید از عوامل محیطی مؤثر آگاهی کامل داشته تا بتوانند محیط آموزشی مناسبی جهت یادگیری بهینه دانشآموزان فراهم نماید.
کلید واژگان :محیط آموزشی، یادگیری، دانش آموزان.
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6145616684118303
- سال انتشار : 1394
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : سومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی، روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
- برگزار کنندگان : مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حمکت مرتضویی و انجمن توسعه و ترویج علوم و فنون بنیادین
- تاریخ ثبت : 1394/12/03 22:17:21
- ثبت کننده : سعید احمدی
- تعداد بازدید : 323
- تعداد فروش : 0