چکیده :

مشاهده شد كه بقاي محصولات سبز تا حد زيادي به شناخت و درك مشتريان از اهميت مسائل محيطي و تمايلاتشان براي رفتار به روش¬هايي بستگي دارد كه در بعضي از مسئوليت پذيري¬هاي خاص مثل خريدن محصولات سبز مشترك هستند. مطالعات صورت گرفته بر روي هتل¬هاي سبز، قصد اقامت مشتريان، تأثير تصورات و ديدن كردن مجدد توريست¬ها و قصد و نيت¬هاشان مورد ارزيابي قرار گرفت. اين مطاله بر روي رفتار تصميم گيري توريست¬ها، با توجه به هتل¬هاي سبز ، به هنگام ديدن كردنشان از هتل نیاسر در کاشان ، تمركز دارد. اطلاعات تحقيقاتي زيادي در طول تجارت گردشگري جمع آوري و از طريق روش الگو برداري سهمیه ای نشان داده شد. شركت كنندگان ، پرسشنامه را با ارزيابي متغيرهاي استاندارد TPB ، كامل كردند. اين مطالعه براي مقايس از نوع ليكرت براي طرح سؤالات بكار برده شد. تمامي متغيرهاي مدل با آيتم¬هاي گوناگون اندازه گيري شدند. نتايج بدست آمده پس از استفاده از مدل سازي معادله ساختاري ، يك برازش (انطباق ) خوبي را بين داده¬ها و مدل نشان داد. اين نتايج به كاربران TPB را در اين مطالعه تأييد مي¬كند.

کلید واژگان :

دانش، هتل سبز، اقامت تورست، نیاسر کاشان، ایران.



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک