چکیده :

هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر رضایت شغلی کارکنان اداره کل ورزش جوانان استان آذربایجان شرقی می باشد. برای این منظور،50 نفر از کارکنان اداره کل ورزش جوانان استان آذربایجان شرقی پرسشنامه های استاندارد برند سازی داخلی پونجایسری و ویلسون (2009) و رضایت شغلی ویسوکی و کروم (1991) را بطور داوطلبانه تکمیل نمودند. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون های همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی استفاده شد. نتایج نشان داد که بین برندسازی داخلی با رضایت شغلی کارکنان رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد(01/0p < ؛836/0 r =). بین مولفه های برندسازی داخلی با رضایت شغلی رابطه معنی داری وجود دارد. نتایج تحلیل رگرسیونی نشان داد تغییرات متغیر رضایت شغلی کارکنان به اندازه 9/69 درصد از متغیر برندسازی داخلی تاثیر پذیرفته است.

کلید واژگان :

برندسازی داخلی، رضایت شغلی، اداره کل ورزش جوانان، استان آذربایجان شرقی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک