چکیده :

امروزه صنعت گردشگری ورزشی فراتر از یک صنعت، به پدیده اجتماعی- اقتصادی در سطح جهانی تبدیل شده است. بنابراین در این تحقیق به بررسی نقش ابزارهای نوین ارتباطی(اینترنت، پیام کوتاه، بیلبورد دیجیتال) بر دیدگاه مخاطبین نسبت به تبلیغات گردشگری ورزشی در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس می پردازیم که نتایج حاصل نشانگر این است که ابزارهای نوین ارتباطی بر دیدگاه مخاطبین نسبت به تبلیغات گردشگری ورزشی تاثیر معنی دار قابل قبولی دارد. روشی که در این تحقیق از آن استفاده شد، از نوع توصیفی- همبستگی بود و جامعه¬ی آماری این پژوهش شامل 70 نفر از کارشناسان، مدیران و روسای هیت¬های ورزشی موجود در منطقه آزاد ارس می¬باشد که به صورت تمام شمار انجام گرفته و گردشگران ورزشی منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس که به علت نامشخص بودن تعداد گردشگران در منطقه 380 نفر حجم بالای نمونه در نظر گرفته شد. نرم افزارهای استفاده شده جهت تجزیه و تحلیل داده ها در این تحقیق نرم افزارهای Excel و smart PLS می باشند.

کلید واژگان :

اینترنت، پیام کوتاه، بیلبورد دیجیتال، تبلیغات، گردشگری ورزشی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک