چکیده :

شرکت های داروسازی به دلیل ماهیت خاص محصولات وبازار مخصوص خودبعد از اخذ مجوز تولیدمحصولات جدید برای معرفی به بازار دچار مشکلات متعددی هستند که دراین تحقیق هدف این است که آیا میتوان با تکیه برشیوه های بازاریابی کار آفرینانه محصولات جدید این شرکت ها را به بازار معرفی کرد یا خیر؟ پاسخگویان سولات پرسشنامه افراد منتخب شامل: مدیران،کارافرینان کارشناسان،سرپرستان ومدیران واحد های تحقیق وتوسعه ،فروش وبازرگانی شرکت های داروسازی استان تهران می باشند. جهت جمع اوری داده ها از پرسشنامه مجازی استاندارد استفاده شده که روایی ان کسب نظرات اساتیدو خبرگان وپایایی آن به روش تکنیک اماری آلفای کرونباخ تایید گردیده است.از نرم افزارهای spssوpls برای تحلیل های اماری استفاده گردید.که پس ازتحلیل نتایج تاثیر مثبت ومعنادارخصصوصیات کاآفرین ،بازارگرایی وارتباطات بر توسعه وتداوم کسب وکار از طریق بازاریابی کاآفرینانه اثبات گردید.

کلید واژگان :

بازاریابی کارآفرینانه،خصوصیات کارافرین،بازارگرایی،ارتباطات،توسعه کسب وکار،تداوم کسب وکار



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک