شرکت های داروسازی به دلیل ماهیت خاص محصولات وبازار مخصوص خودبعد از اخذ مجوز تولیدمحصولات جدید برای معرفی به بازار دچار مشکلات متعددی هستند که دراین تحقیق هدف این است که آیا میتوان با تکیه برشیوه های بازاریابی کار آفرینانه محصولات جدید این شرکت ها را به بازار معرفی کرد یا خیر؟ پاسخگویان سولات پرسشنامه افراد منتخب شامل: مدیران،کارافرینان کارشناسان،سرپرستان ومدیران واحد های تحقیق وتوسعه ،فروش وبازرگانی شرکت های داروسازی استان تهران می باشند. جهت جمع اوری داده ها از پرسشنامه مجازی استاندارد استفاده شده که روایی ان کسب نظرات اساتیدو خبرگان وپایایی آن به روش تکنیک اماری آلفای کرونباخ تایید گردیده است.از نرم افزارهای spssوpls برای تحلیل های اماری استفاده گردید.که پس ازتحلیل نتایج تاثیر مثبت ومعنادارخصصوصیات کاآفرین ،بازارگرایی وارتباطات بر توسعه وتداوم کسب وکار از طریق بازاریابی کاآفرینانه اثبات گردید.
کلید واژگان :بازاریابی کارآفرینانه،خصوصیات کارافرین،بازارگرایی،ارتباطات،توسعه کسب وکار،تداوم کسب وکار
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6146123486732849
- سال انتشار : 1394
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : چهرمین کنفرانس بین المللی مدیریت وحسابداری واولین کنفرانس کارافرینی ونواوریهای باز
- برگزار کنندگان : مرکز همایش های رازی
- تاریخ ثبت : 1395/02/02 15:04:27
- ثبت کننده : علی برخورداری
- تعداد بازدید : 326
- تعداد فروش : 0