چکیده :

سازمانها از طلوع عصر سرمايه داري، اطلاعات مربوط به رقبايشان را گرد آوري مي كردند. امروزه نيز از نظر بسياري از صاحب نظران انقلاب واقعي در عرصه كسب و كار در تلاشهايي نهفته است كه فعاليتهاي اطلاعاتي را موقعيت يابي مي كند، فناوريهاي نوين با سرعتي سرسام آور در حال پيشرفت هستند، از جمله فناوري هاي نوين در تجارت، هوش تجاري مي باشد كه در توسعه تجارت در شركت ها و سازمان ها نيز ميتواند نقش اساسي ايفا كند، اين تحقيق با هدف بررسي مزاياي هوش تجاري در شركتها و سازمانها انجام گرديد، و با بررسي تحقيقات مختلف به دسته بندي مزاياي موجود پرداخته شده است.

کلید واژگان :

هوش تجاري، پيشينه هوش تجاري ، هوش تجاري شركت ها و سازمان ها



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک