چکیده :

رویکرد یادگیری در هر زمان و هر مکان، با پیشرفت فناوری های بی سیم و یادگیری سیار تا حد زیادی به واقعیت پیوسته است. یادگیری سیار به عنوان یکی از زیرمجموعه های یادگیری الکترونیکی با فراهم آوردن امکان یادگیری در هر مکان و در هر زمان تحول عظیمی را در حوزه ی یادگیری و آموزش ایجاد کرده است. یادگیری سیار با چالش هایی روبه رو است. از جمله ی این چالش ها می توان به چالش هایی مانند طراحی آموزشی و محتوای یادگیری اشاره کرد. هدف این مقاله استفاده از نظریه های روان شناسی یادگیری برای رفع این چالش ها است. در این مقاله با توجه به نظریه های یادگیری معنی دار کلامی آزوبل، سطوح پردازش، رمز دوگانه و سه مرحله ای خبر پردازی به چگونگی کاربرد این نظریه ها در رفع چالش های پیش روی یادگیری سیار اشاره شده است.

کلید واژگان :

یادگیری سیار، نظریه های یادگیری، طراحی آموزشی



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک