صنعت گردشگري در عرصههاي مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادي با مدیریت صحیح، سرمایهگذاري و اتخاذ سیاستها و اقدامات مناسب میتواند به بهترین وجه و بیشترین تاثیر مثبت رادر ابعاد توسعه فرهنگی ،اقتصادي و ارتقا در رفاه جامعه را داشته باشد . هدف بررسی و مطالعه متغیرهاي خدمات وجاذبههاي گردشگري بر بازاریابی گردشگري در افزایش جذب گردشگر در منطقه آزاد کیش است. روش تحقیق حاضر با توجه به هدف، کاربردي و برحسب روش، توصیفی پیمایشی است که به صورت روش پیمایشی مقطعی انجام میشود. در این تحقیق اطلاعات با استفاده از ابزار پرسشنامه و در شرایط واقعی و غیرآزمایشی و طبق نظرسنجی گردآوري میشود در تحقیق حاضر از آمار توصیفی براي تنظیم دادهها، ایجاد نمودار و محاسبه پراکندگی متغیرهاي موردمطالعه و با استفاده از تحلیل استنباطی براساس اطلاعات به دست آمده از گروه نمونه نتایجی درباره جامعه آماري استنتاج شده و براساس تئوري احتمالات یافتههاي به دست آمده از گرو نمونه به جامعه آماري تعمیم داده شده است.در نتیجه متغیرهاي بازاریابی گردشگري کیش و خدمات بازاریابی گردشگري کیش به صورت چشمگیر موجب جذب گردشگران بر این منطقه میشودوجاذبههاي گردشگري کیش آنچنان که باید، رابطه معنیداري با جذب گردشگران به این منطقه ندارد.
کلید واژگان :صنعت توریسم،بازاریابی گردشگري، جاذبه هاي طبیعی ، خدمات وکیش
ارزش ریالی : 300000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6146545167672483
- سال انتشار : 1393
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : سومین همایش ملی مدیریت و کارآفرینی-دانشگاه پیام نور خوانسار
- برگزار کنندگان : دانشگاه پیام نور و ...
- تاریخ ثبت : 1395/03/20 10:24:36
- ثبت کننده : باقر باقریان کاسگری
- تعداد بازدید : 244
- تعداد فروش : 0