چکیده :

صنعت گردشگري در عرصههاي مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادي با مدیریت صحیح، سرمایهگذاري و اتخاذ سیاستها و اقدامات مناسب میتواند به بهترین وجه و بیشترین تاثیر مثبت رادر ابعاد توسعه فرهنگی ،اقتصادي و ارتقا در رفاه جامعه را داشته باشد . هدف بررسی و مطالعه متغیرهاي خدمات وجاذبههاي گردشگري بر بازاریابی گردشگري در افزایش جذب گردشگر در منطقه آزاد کیش است. روش تحقیق حاضر با توجه به هدف، کاربردي و برحسب روش، توصیفی پیمایشی است که به صورت روش پیمایشی مقطعی انجام میشود. در این تحقیق اطلاعات با استفاده از ابزار پرسشنامه و در شرایط واقعی و غیرآزمایشی و طبق نظرسنجی گردآوري میشود در تحقیق حاضر از آمار توصیفی براي تنظیم دادهها، ایجاد نمودار و محاسبه پراکندگی متغیرهاي موردمطالعه و با استفاده از تحلیل استنباطی براساس اطلاعات به دست آمده از گروه نمونه نتایجی درباره جامعه آماري استنتاج شده و براساس تئوري احتمالات یافتههاي به دست آمده از گرو نمونه به جامعه آماري تعمیم داده شده است.در نتیجه متغیرهاي بازاریابی گردشگري کیش و خدمات بازاریابی گردشگري کیش به صورت چشمگیر موجب جذب گردشگران بر این منطقه میشودوجاذبههاي گردشگري کیش آنچنان که باید، رابطه معنیداري با جذب گردشگران به این منطقه ندارد.

کلید واژگان :

صنعت توریسم،بازاریابی گردشگري، جاذبه هاي طبیعی ، خدمات وکیش



ارزش ریالی : 300000 ریال
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک