چکیده :
دریافت مقاله
با پرداخت الکترونیک
این پژوهش با هدف بررسی رابطه هوش هیجانی و منابع استرس با پیشرفت تحصیلی و پیش بینی هوش هیجانی بر اساس منابع استرس در جمعیت دانشجویی صورت گرفته است. 088 نفر از دانشجویان به شیوه تصادفی خوشه ای چندمرحله ای به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار های مورد استفاده شامل پرسشنامه رگه فرا خلقی ( TMMS ( و پرسشنامه استرس مسلیچ و پرسشنامة ویژة دانشجویان ) USQ ( بودند. یافته های تحقیق نشان می دهد، میان هوش هیجانی و منابع استرس با پیشرفت تحصیلی رابطه ای وجود ندارد. تفاوت میان هوش هیجانی دختران وپسران معنادار نمی باشد. رابطه میان هوش هیجانی بالا و پیشرفت تحصیلی معنادار است. میان هوش هیجانی و منابع استرس رابطه معنادار وجود دارد
کلید واژگان :هوش هيجاني ، منابع استرس، پيشرفت تحصيلي، دانشجو
ارزش ریالی : 500000 ریال
با پرداخت الکترونیک
جزئیات مقاله
- کد شناسه : 6147379799348853
- سال انتشار : 1394
- نوع مقاله : مقاله کامل پذیرفته شده در کنفرانس ها
- زبان : فارسی
- محل پذیرش : کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم رفتاری و اجتماعی استانبول ترکیه
- برگزار کنندگان : موسسه سرآمد همایش کارین، Istanbul Sabahattin Zaim University،Kaunas Technology University
- تاریخ ثبت : 1395/06/24 00:49:53
- ثبت کننده : نسترن داداش زاده
- تعداد بازدید : 273
- تعداد فروش : 0